artykuł nr 1

Ogłoszenie o naborze

Ogłoszenie Nr SMRO.110.1.2023 o naborze na stanowisko pracy – Radca prawny

 

Komendant Straży Miejskiej

w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22

tel. 41. 248 65 41

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Radca prawny w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim,
ul. Świętokrzyska 22

 

Liczba etatów: 1 

data publikacji: 20 września 2023 r.

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie prawnicze,

3)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

6) nienaganna opinia,

7) niekaralność sądowa,

8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość: przepisów Ustawy o strażach gminnych i rozporządzeń wykonawczych, Kodeksu wykroczeń, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów dotyczących zasad funkcjonowania jednostek budżetowych Gminy Ostrowiec Świętokrzyski.
  2. Dobra znajomość obsługi komputera,

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa i informowanie o nich pracowników których one dotyczą.
  2. Wstępne opiniowanie umów i porozumień zawieranych przez Straż Miejską
  3. Sprawdzanie zgodności z prawem Zarządzeń Komendanta Straży Miejskiej oraz ich opiniowanie pod względem merytorycznym i prawnym
  4. Sporządzanie opinii prawnych oraz porad na potrzeby Straży Miejskiej,
    a także wyjaśnień w zakresie stosowania prawa.
  5. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z dostępem do informacji publicznej.
  6. Wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami i urzędami.
  7. Współpraca ze stanowiskiem ds. wykroczeń.

 

4. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia,

3) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,

4) kopie dokumentów poświadczających staż pracy,

5) dowód osobisty do wglądu lub oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

6) poświadczenie wpisu na listę radców prawnych,

7) klauzula informacyjna osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim stanowiąca załącznik nr 2 do ogłoszenia,

9) oświadczenie o wyrażeniu zgody o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzeniu obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Straż Miejską 
w Ostrowcu Świętokrzyskim stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia.

Uwaga - dokumenty, o których mowa należy własnoręcznie czytelnie podpisać. Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony „za zgodność z oryginałem“, miejscowość, data i czytelny podpis.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

 

W miesiącu poprzedzającym datę  upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 

 

1) Warunki pracy na ww. stanowisku: praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nieokreślony poprzedzona umowami na czas określony.

 

7. Etapy naboru:

 

Etap I:

Sprawdzanie przez komisję konkursową pod względem formalnym ofert kandydatów i  dopuszczenie lub odmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu.

Etap II:

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.

 

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście 

w siedzibie Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22

(sekretariat - pokój nr 9.16) lub przesłać pocztą na adres Straży Miejskiej,
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska 22, z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – Radca prawny w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim“  -  w terminie do dnia 2 października 2023 r. do godz. 12.00.

 

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22. Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej oraz na tablicy ogłoszeń w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty kandydata wybranego  w naborze zostaną dołączone do akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów.

Dodatkowych informacji i wyjaśnień w zakresie procedury naboru i spraw formalnych udziela Małgorzata Chrzanowska - inspektor ds. kadr i obsługi kancelaryjnej (pok. 9.16, tel. 41 248 65 41).

Komendant Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

Komendant Straży Miejskiej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Andrzej Kaniewski