Ogłoszenie o naborze
Ogłoszenie Nr SMRO.110.1.2023 o naborze na stanowisko pracy – Radca prawny
Komendant Straży Miejskiej
w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22
tel. 41. 248 65 41
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Radca prawny w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim,
ul. Świętokrzyska 22
Liczba etatów: 1
data publikacji: 20 września 2023 r.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie prawnicze,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
6) nienaganna opinia,
7) niekaralność sądowa,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość: przepisów Ustawy o strażach gminnych i rozporządzeń wykonawczych, Kodeksu wykroczeń, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów dotyczących zasad funkcjonowania jednostek budżetowych Gminy Ostrowiec Świętokrzyski.
- Dobra znajomość obsługi komputera,
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa i informowanie o nich pracowników których one dotyczą.
- Wstępne opiniowanie umów i porozumień zawieranych przez Straż Miejską
- Sprawdzanie zgodności z prawem Zarządzeń Komendanta Straży Miejskiej oraz ich opiniowanie pod względem merytorycznym i prawnym
- Sporządzanie opinii prawnych oraz porad na potrzeby Straży Miejskiej,
a także wyjaśnień w zakresie stosowania prawa. - Prowadzenie całokształtu spraw związanych z dostępem do informacji publicznej.
- Wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami i urzędami.
- Współpraca ze stanowiskiem ds. wykroczeń.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia,
3) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) kopie dokumentów poświadczających staż pracy,
5) dowód osobisty do wglądu lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6) poświadczenie wpisu na listę radców prawnych,
7) klauzula informacyjna osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim stanowiąca załącznik nr 2 do ogłoszenia,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzeniu obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Straż Miejską
w Ostrowcu Świętokrzyskim stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia.
Uwaga - dokumenty, o których mowa należy własnoręcznie czytelnie podpisać. Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony „za zgodność z oryginałem“, miejscowość, data i czytelny podpis.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Warunki pracy na ww. stanowisku: praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nieokreślony poprzedzona umowami na czas określony.
7. Etapy naboru:
Etap I:
Sprawdzanie przez komisję konkursową pod względem formalnym ofert kandydatów i dopuszczenie lub odmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu.
Etap II:
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście
w siedzibie Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22
(sekretariat - pokój nr 9.16) lub przesłać pocztą na adres Straży Miejskiej,
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska 22, z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – Radca prawny w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim“ - w terminie do dnia 2 października 2023 r. do godz. 12.00.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22. Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej oraz na tablicy ogłoszeń w Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów.
Dodatkowych informacji i wyjaśnień w zakresie procedury naboru i spraw formalnych udziela Małgorzata Chrzanowska - inspektor ds. kadr i obsługi kancelaryjnej (pok. 9.16, tel. 41 248 65 41).
Komendant Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Komendant Straży Miejskiej
w Ostrowcu Świętokrzyskim
Andrzej Kaniewski